Klachten?

Wij doen er alles aan om samen onvrede te voorkomen. Mocht onvrede toch leiden tot een klacht? Maak deze bespreekbaar met jouw persoonlijk begeleider of de zorgmanager. Mocht het bespreekbaar maken om wat voor reden dan ook, geen bevredigend gevoel geven en wil je graag je klacht voorleggen aan een onafhankelijke commissie? Dat kan ook!

Sint Anna Zorg is aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie. Op de website: www.klachtenportaalzorg.nl vindt u het klachtenformulier. Hier kun je jouw klacht kwijt onder vermelding van ‘Sint Anna Zorg’ en het lidmaatschapsnummer ‘11665’. Klachtenportaal Zorg streeft ernaar om klachten zorgvuldig en zo snel mogelijk af te handelen.

Klik op de linkjes voor de volledige klachtenprocedure en het klachtenjaarverslag 2023.

De route:

    1. Bespreek de onvrede eerst met de zorgaanbieder (betrek jouw persoonlijk begeleider en/of de zorgmanager).
    2. Komen wij er samen niet uit? Dan kan zowel u (als cliënt) als de zorgaanbieder contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl. Of vul op de website van Klachtenportaal Zorg het klachtenformulier in.

Klachtenformulier

Sint Anna Zorg streeft ernaar om klachten zorgvuldig en zo snel mogelijk af te handelen.

    info@sintannazorg.nl
    Sint Annastraat 49, 6524 EE Nijmegen

    Volg ons

    Erkenning

    https://www.sintannazorg.nl/